Cilt: 12 Sayı: 2, 1.06.2007

Yıl: 2007

Makaleler

 

7. RATCHET MODEL UYGULAMASI: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

 

9. ELEKTRONİK TİCARET VE SANAL ORGANİZASYONLARDA UYGULANMASI

 

11. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE YÖNETİŞİM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA ETKİLEŞİM

 

12. İHRACAT TEŞVİKLERİNDEN YARARLANMAYI ETKİLEYEN FAKTÖRLER (KÜTAHYA MERKEZ İLÇEDE BİR UYGULAMA)

 

14. HEDEF ÖTESİ REKLAM POLİTİKALARI VE ANALİZİ

 

15. TÜRK EXİMBANK PROGRAMLARININ TÜRKİYE İHRACATINA ETKİLERİ VE AB/DTÖ'YE UYGUNLUĞU

 

16. TÜRK GSM SEKTÖRÜNDE ABONELERİN SADAKAT TUTUMU VE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN ROLÜ

 

17. Türk GSM Sektöründe Abonelerin Sadakat Tutumu ve Değiştirme Maliyetinin Rolü